Naziv: | Fotolens.si, fotografske storitve, Aleš Cipot, s. p. |
Naslov: | Ulica arhitekta Novaka 9, 9000 Murska Sobota |
Status: | Pravna oseba |
DDV ID: | 14160714 |
Matična številka: | 8439389000 |
Šifra glavne dejavnosti: | M74.200 - Fotografska dejavnost |
Vpis: | 19.5.2019 |
IBAN: | SI56 0288 9026 3068 134 pri NLB d. d. |
Artikli v spletni trgovini so e-fotografije ter klasične, razvite fotografije formatov 10x15 cm, 13x18 cm, 20x30 cm in 30x40 cm, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene ne vsebujejo DDV, saj ponudnik ni zavezanec za DDV po 1. odstavku 94. člena ZDDV-1, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene so v EUR.
Vrsta fotografije: | Cena: |
e-fotografija (1200 pik) | 1,90 EUR |
e-fotografija (polna ločljivost) | 3,90 EUR |
10x15 cm | 1,50 EUR |
13x18 cm | 1,80 EUR |
20x30 cm | 2,50 EUR |
30x45 cm | 3,50 EUR |
Cene fotografij veljajo za fizične osebe za nekomercialne namene uporabe. Cene e-fotografij veljajo za fotografije v izmeri 1200 slikovnih pik.
Cena fotografije v polni ločjivosti fotografije za fizične osebe za nekomercialne namene uporabe je 3,90 EUR. Za nakup fotografij v polni ločljivosti nas kontaktirajte na e-naslov: fotolens.si@gmail.com ali na tel. št. 041 810 371. Objava kupljenih fotografij v medijih je dovoljena šele po izrecnem dovoljenju fotolens.si.
Ponujamo odkup fotografij za pravne osebe oziroma za objavo v medijih.
Urna postavka: 35,00 EUR - nadomesti uro fotografiranja v običajnih pogojih. Za individualno ponudbo fotografiranja poroke, portreta, nosečniške in drugih vrst fotografije, nam pošljite povpraševanje.
Postopek nakupa
1. Potrditev in oddaja naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun.
2. Naročilo potrjeno
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je nepreklicno sklenjena v trenutku oddaje naročila kupca.
3. Predračun in plačilo
Ponudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. V primeru, da je kupec izbral plačilo preko transakcijskega računa (TRR), bo ponudnik počakal z nadaljnjim posredovanjem blaga, dokler ne prejme bančnega potrdila o plačilu izdanega predračuna. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.
4. Prevzem oz. dostava blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji. E-fotografije polne ločljivosti pošljemo kupcu po e-mailu, za manjše e-fotografije (1200 pik) pa je kupcu preko sistema spletne trgovine omogočeno nalaganje fotografij na računalnik. Pri plačilu kupcev preko Pay Pal-a je kupcem omogočeno neposredno nalaganje fotografij brez predhodne odobritve prodajalca. Natisnjene fotografije po želji kupca pošljemo preko Pošte Slovenije.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
1. z nakazilom na transakcijski račun ponudnika - po ponudbi/predračunu, (velja cena končnega predračuna, ki ga kupec prejme po elektronski pošti),
2. s plačilom odkupnine ob poštni dostavi (velja cena odkupnine – kupec ob prevzemu plača) vrednost odkupnine, ki je sorazmerna vrednosti ponudnikovega predračuna in vsebuje vrednost naročenega blaga ter stroške pošiljanja po veljavnem ceniku Pošte Slovenije,
3. z gotovino v naših poslovnih prostorih na Slovenski ulici 34 v Murski Soboti.
V primeru, ko znaša vrednost nakupa natanko 150,00 € ali več, kupec stroškov poštnine ne plača. V tem primeru poštnino krije ponudnik.
Plačilo na poslovni račun našega podjetja je možno samo vnaprej kot predplačilo.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Dostava fotografij poteka po elektronski pošti oziroma na kateri od drugih dogovorjenih načinov dostave. Izjemoma poteka dostava tudi preko Pošte Slovenije, ki je pogodbeni partner za dostavo pošiljk. Vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Kupec se bo po dogovoru s ponudnikom preko elektronske pošte ali telefonu dogovoril o možnem času prevzema naročenega blaga.
Blago kupljeno na daljavo (preko spleta) ima kupec pravico vrniti v roku 14 dni, nepoškodovano in z računom.
Naročene razvite fotografije vam pošljemo z Pošto Slovenije priporočeno, kadar naročene fotografije plačate kot predplačilo na TRR našega podjetja, ali z gotovino na blagajni v naši trgovini. Stroške pošiljanja razvitih fotografij plača naročnik (kupec) - te stroške vam prištejemo k ceni fotografij. Storitev pošiljanja razvitih fotografij z Pošto Slovenije je v skladu s 17. točko 42. člena ZDDV-1 in je tako oproščena plačila DDV; torej Pošta Slovenije DDV-ja za to storitev ne zaračunava.
Naročene razvite fotografije lahko plačate tudi po povzetju (s storitvijo odkupnine). Tudi v tem primeru plača stroške pošiljanja in odkupnine naročnik (kupec) - te stroške prištejemo znesku odkupnine. Stroški pošiljanja in plačila po povzetju (z odkupnino) so v skladu z ZDDV-1 obdavčene, torej Pošta Slovenije za to storitev zaračunava DDV.
Dostava je možna samo na območju Slovenije.
CENIK dostave naročenih fotografij Pošte Slovenije:
Priporočeno pismo | Cena v EUR z 22 % DDV |
do 20 g | 0,97 EUR |
nad 20 g do 100 g | 1,12 EUR |
nad 100 g do 250 g | 1,40 EUR |
CENIK dostave naročenih fotografij Pošte Slovenije z načinom plačila po povzetju (z odkupnino):
Priporočeno pismo z odkupnino | Cena v EUR z 22 % DDV |
do 20 g | 2,40 EUR |
nad 20 g do 100 g | 2,58 EUR |
nad 100 g do 250 g | 2,93 EUR |
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, če v roku 14 dni od prevzema blaga podjetje pisno obvesti o odstopu od pogodbe. Blago morate vrniti nepoškodovano in z računom. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V kolikor je odstop od pogodbe na podlagi pisnega sporočila, mora potrošnik vrniti blago podjetju v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina). Izdelek mora vrniti neuporabljen in nepoškodovan, z etiketami in računom. Najkasneje v 14 dneh po prejetju pisnega sporočila o odstopu se podjetje zavezuje plačano kupnino vrniti.
Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (za ogled kliknite na obrazec).
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oz. kurirski pošti, ki je dostavila paket.
To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s pošto bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo oz. kontakt, kamor se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišce v Murski Soboti. Posebej ne priznavamo nobenega od izvajalcev IRPS kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora.
Povezava do platforme za SRPS: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo oz. kontakt, kamor se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišce v Murski Soboti. Posebej ne priznavamo nobenega od izvajalcev IRPS kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora.
Povezava do platforme za SRPS: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Stvarna napaka je kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
- odpravo napake
- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- zamenjavo blaga
- vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju stvarne napake mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.